Morgen is het zover - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Sander Putmans - WaarBenJij.nu Morgen is het zover - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Sander Putmans - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover

Door: Sander Putmans

Blijf op de hoogte en volg Sander

01 Oktober 2012 | Nederland, Oirschot

Nog een nacht in Oirschot (waar ik een paar dagen bij m'n ouders woon) tot ik vertrek naar Laos. Morgenavond om 21.20 uur vlieg ik vanuit Düsseldorf (Duitsland) naar Abu Dhabi (Verenigde Arabische Emiraten) en daarna verder naar Bangkok (Thailand) om vervolgens over land verder te reizen naar Laos.

In het zuiden van Laos kan ik me misschien nuttig maken voor de Stichting Vrienden van het Khongdistrict (www.helplaos.nl). De stichting waar ik al een paar jaar af en toe wat voor doe. Tot nu toe heb ik met verkoop en donaties al ruim 900 euro bij elkaar kunnen scharrelen voor de projecten in Laos. Donaties zijn natuurlijk altijd nog welkom. Dat kan via mij, dan maak ik het later over of neem ik een klein deel mee. Het mag ook rechtstreeks uiteraard.

O.a. op deze site zal ik waarschijnlijk af en toe wel wat plaatsen.

  • 02 Oktober 2012 - 07:42

    Patrick De Kroon:

    Hallo Sander,
    Weer veel succes en veel plezier in Laos. Ik volg de verhalen hier wel weer of verneem via jullie pa wel hoe het gaat.

    Gr. Patrick

  • 02 Oktober 2012 - 09:57

    Verbeek:

    Sander

    Weer veel succes in Laos

    Fam Verbeek Putmans

  • 02 Oktober 2012 - 12:03

    Sjarrief:

    Prettige reis Put. Enjoy!

  • 02 Oktober 2012 - 13:07

    Robert Van Overbeek:

    Ha putje,

    Heel veel succes en plezier met je volgende avontuur. Ik hoop dat de reis voorspoedig verloopt en dat je iets moois op gaat bouwen in Laos.

    Groetjes en we blijven je volgen

    Robert, Sabine en Flore

  • 02 Oktober 2012 - 16:38

    Frans Van Hoof:

    Hoi Sander,

    Ik wens je weer veel plezier en succes met je nieuwe reis en verblijf in Laos. Hopelijk vind je daar nieuwe uitdagingen in wat voor vorm dan ook.

    Ik hoor van tijd tot tijd wel via deze website hoe het je daar vergaat!

    Met vriendelijke groet uit Burundi!

    Frans van Hoof

  • 03 Oktober 2012 - 16:18

    Ria En Gerard Verhouden:


    Hoi Sander.

    Ik hoop dat je het daar echt gaat vinden in Laos.
    Ik blijf op de hoogte van alles, en reageer weer eens.
    veel plezier en hopelijk ook een thuis daar.

    Groetjes Ria en Gerard.

  • 04 Oktober 2012 - 15:54

    Rob Klijn:

    Ha Sander,

    Heel veel succes met je werk/stichting en toekomst daar in Laos!! ik blijft op de hoogte d.m.v. de berichten die je online zet. wens je het allerbeste en heel veel succes daar. En misschien kom ik eens langs als ik weer een keer naar Azië reis.

    Rob klijn

  • 14 Oktober 2012 - 13:31

    Thea:

    Sorry Sander, maar beter laat dan niet.
    Een goede reis gehad?
    Hopelijk veel succes daar en ik hoor of zie je berichtjes wel.
    Ik blijf je volgen.
    Thea

  • 06 November 2012 - 20:54

    Henk:

    Ha die Sander, Teunie en ik zijn net terug uit de Lausitz, niet zo ver als Laos natuurlijk. Ik hoop dat je daar vindt wat je zoekt, en goede dingen kunt doen. In januari gaan we met de SE naar Niedersaksen om ze daar te helpen... Maar van te voren hopen we weer iets van je te vernemen! Het ga je goed, Groeten, Henk & Teun

  • 14 November 2012 - 10:35

    Sander:

    Bedankt voor alle reacties! Alles goed hier.

    Groeten vanuit Laos,

    Sander

  • 27 December 2012 - 21:31

    Mia Van Gestel:

    Hoi Sander,

    Ik hoop dat je vind wat je zoekt en kan doen wat je wou !

    Groetjes Mia

  • 29 December 2012 - 22:19

    Koen En Marielle:

    Hey Put!

    Zijn we niet gewend dat jij zo weinig post.. : )

    Alles goed daar? Succes en geniet er nog van!

    Groetjes ons

  • 31 December 2012 - 03:36

    Sander:

    Bedankt! Alles goed hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Dit is mijn Waarbenjij.nu website. Hierop kun je zien waar ik zo'n beetje ben en wat ik doe. Tot nu toe heb ik de kans gehad om al over de 40 landen te bezoeken en dat worden er hopelijk nog veel meer.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 899
Totaal aantal bezoekers 120378

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 15 Mei 2013

Vertrek naar Laos

14 April 2009 - 04 December 2009

China en meer...

23 November 2010 - 30 November -0001

Azië terugkeer en nieuwe plannen

Landen bezocht: