Azië terugkeer en nieuwe plannen - Reisverslagen van Sander Putmans - WaarBenJij.nu Azië terugkeer en nieuwe plannen - Reisverslagen van Sander Putmans - WaarBenJij.nu

Azië terugkeer en nieuwe plannen

Ik vlieg op 23 november naar Bangkok (Thailand) om vervolgens door te reizen naar China of Laos. Ik heb vele plannen en wil kijken of ik inkomsten kan vinden in Laos of China maar me ook inzetten voor de projecten van de Stichting Vrienden van het Khongdistrict.

Recente Reisverslagen:

Sander

Dit is mijn Waarbenjij.nu website. Hierop kun je zien waar ik zo'n beetje ben en wat ik doe. Tot nu toe heb ik de kans gehad om al over de 40 landen te bezoeken en dat worden er hopelijk nog veel meer.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 120489

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 15 Mei 2013

Vertrek naar Laos

14 April 2009 - 04 December 2009

China en meer...

23 November 2010 - 30 November -0001

Azië terugkeer en nieuwe plannen

Landen bezocht: